ការចុះមកវាយតម្លៃជាសាលារៀនគំរូ

កាលបរិច្ឆេទ: ថ្ងៃទី២៥ ខែ មករា ឆ្នាំ២០២៥
ក្រុមការងារវាយតម្លៃ: ក្រោមអធិបតីភាព លោក វ៉ែន ថុល ជាអនុប្រធាននាយកដ្ឋានបឋមសិក្សា
ទីតាំង:សាលាបឋមសិក្សាស្វាយព្រហូត

១. គោលបំណងនៃការវាយតម្លៃ
• វាយតម្លៃការប្រកបដោយគុណភាពរបស់សាលារៀនក្នុងការបង្រៀន និងការគ្រប់គ្រង។
• ពិនិត្យមើលលក្ខណៈពិសេសរបស់សាលារៀនដែលត្រូវនឹងស្តង់ដារនៃសាលារៀនគំរូ។
• ផ្តល់អនុសាសន៍សម្រាប់ការអភិវឌ្ឍន៍បន្ថែម។
២. វិធីសាស្រ្តវាយតម្លៃ
ការវាយតម្លៃនេះបានធ្វើឡើងតាមរយៈ៖
• ការសង្កេតថ្នាក់រៀន។
• ការសម្ភាសន៍ជាមួយគ្រូបង្រៀន សិស្ស និងអ្នកគ្រប់គ្រងសាលា។
• ការពិនិត្យឯកសារ និងកម្មវិធីសិក្សា។
• ការពិនិត្យបរិស្ថានសិក្សា និងសម្ភារៈបង្រៀន។

៣. លទ្ធផលនៃការវាយតម្លៃ
ក. ភាពខ្លាំង
• វិធីសាស្រ្តបង្រៀនទំនើប:
គ្រូបង្រៀនប្រើប្រាស់វិធីសាស្រ្តផ្តោតលើសិស្ស និងលើកកម្ពស់ការចូលរួមរបស់សិស្ស។
• បរិស្ថានសិក្សាល្អ:
សាលាមានបរិស្ថានសិក្សាដែលមានភាពងាយស្រួល និងមានភាពសុខដុមរមនា។
• ការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យា:
សាលាប្រើប្រាស់ឧបករណ៍បច្ចេកវិទ្យាទំនើប ដូចជា កុំព្យូទ័រ និងប្រព័ន្ធអុីនធឺណិត។
ខ. ចំណុចអាចអភិវឌ្ឍ
• ការបណ្តុះបណ្តាលគ្រូ:
ត្រូវការការបណ្តុះបណ្តាលបន្ថែមអំពីវិធីសាស្រ្តបង្រៀនទំនើប។
• ការចូលរួមរបស់សហគមន៍:
ត្រូវលើកកម្ពស់ការចូលរួមរបស់ឪពុកម្តាយ និងសហគមន៍ក្នុងការអប់រំ។

៤. សេចក្តីសន្និដ្ឋាន
សាលារៀនបឋមសិក្សាស្វាយព្រហូត ជាលទ្ធផលទទួលបានពិន្ទុ ៣៣២ /៣៥៥ មានលក្ខណៈសម្បត្តិជាសាលារៀនគំរូដោយសារមានវិធីសាស្រ្តបង្រៀនទំនើប បរិស្ថានសិក្សាល្អ និងការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យា។

    

Comments